Søgemaskineoptimering

Søgemaskineoptimering kan betyde forskellen på at have et godt website, og have et godt website, der bliver besøgt

Som en fast del af vores webprojekter arbejder vi med SEO (som er en forkortelse for Search Engine Optimization). Du kan derfor komme til os, hvis du har brug for rådgivning og eksekvering af en SEO-kampagne.

Det gælder både “on-site” og “off-site” SEO, teknisk som indholdsmæssig SEO og selvfølgelig forholdet mellem Organisk søgemaskineoptimering og PPC – eksempelvis i form af Adwords.

SEO er et bredt felt og kan ikke længere betragtes som et selvstændigt område. Det skal derimod ses i et samspil med UX (brugeroplevelsen), dit indhold, eksempelvis igennem Content Marketing, og teknikken bag, som dit website er baseret på.

Vi arbejder med SEO i følgende sammenhænge:

SEO ved lanceringen af nyt website

SEO - SøgemaskineoptimeringNår vi lancerer nye websites, gennemgår vi en komplet tjekliste, så vi overfører mest muligt af det tidligere websites opsparede værdi.

SEO-rapporter og løbende optimering

Mange virksomheder oplever, at de ikke rigtig opnår de placeringer, de gerne vil.

Ofte kan en række små optimeringer skabe væsentlige forbedringer i placeringerne. Kunsten er at finde de områder, der skal optimeres.

Vi tilbyder at levere månedlige rapporter med overblik over rangeringer, tiltag i markedet, rådgivning om optimeringer, gyldne muligheder samt eventuel overvågning af konkurrenter.

Vil du høre mere? 
Kontakt Niels
Bliv ringet op inden for 1 time
Tak! Vi glæder os til at snakke med dig

SEO-kursus: Hvad virker i dag?

Vores tilbudte services bliver tit kombineret med et SEO-kursus, hvor vi på få timer kan give en god forståelse for, hvad SEO er, og hvordan man udgiver indhold, så søgemaskinerne også elsker det.

Formålet med kurset er at gøre en eller flere medarbejdere i stand til også at arbejde med SEO, når de arbejder med websitet.

Vores SEO-kurser er målrettet jeres virksomhed, så vi effektivt kan arbejde direkte med jeres website og tale om jeres udfordringer og muligheder, i fuld fortrolighed, i stedet for at arbejde ud fra en opdigtet case, som man ofte arbejder med på kurser med flere deltagende virksomheder.