Kompetencer

Nikolaj er Makeables SEO- og PPC-ekspert og har igennem sin uddannelse og erfaring fået kendskab til webteknologier som SEO, SEM, HTML, CSS og webanalyser. Han er certificeret i Adwords og i HubSpot (HubSpot Design).

Nikolajs fornemste opgave er at skabe trafik til kundernes vigtigste ydelser, så de i sidste ende kan se en forskel på bundlinjen.

Når Nikolaj er i kontakt med kunderne, går han meget op i at få dem på banen. SEO og PPC kan nemt blive meget teknisk, så derfor higer Nikolaj efter at formidle sine budskaber i et forståeligt og håndgribeligt sprog, så kunderne selv kan være med til at tage stilling til deres behov og ønsker.

Seneste artikel skrevet af Nikolaj

Uddannelse & erfaring

Nikolaj har en professionsbachelor i webudvikling fra Erhvervsakademi Aarhus. Uddannelsen er en overbygning på multimediedesigneruddannelsen, som Nikolaj også har.

For at dygtiggøre sig yderligere er Nikolaj begyndt at læse på Syddansk Universitet, så han i 2018 kan opnå titlen cand.it i webkommunikation. Sådan kan han føje endnu en dimension til sine kompetencer inden for online markedsføring, idet han lærer at skabe budskaber, som ikke blot sikrer trafik for kunderne, men som derimod kan konvertere trafik til salg.

Siden 2008 har Nikolaj arbejdet med forskellige former for online markedsføring.

Læs mere Luk

Offline

Nikolaj er en fodboldentusiast, og hver weekend følger han med i både danske og internationale kampe. Allerhelst foregår det derhjemme på sofaen med flere skærme tilkoblet. Som et ekstra krydderi på fodboldoplevelsen er Nikolaj en ivrig oddser, så der kommer lidt mere spænding til en ellers neutral kamp.

Når han ikke ser fodbold, slapper Nikolaj gerne af med sin kæreste med gode serier, og så er han medlem af en madklub. I madklubben får de rigtigt ”mandemad”, der gerne må bestå af 80 % kød. Retterne er tit eksperimenterende og indeholder ingredienser, man normalt ikke ville kaste sig over.

Nikolaj tager interessen for online marketing med hjem. Der har han nemlig gang i en række små affiliate- og adsense-projekter, som han bruger til at teste de nyeste trends og muligheder inden for SEO og PPC.