Masser af erfaring med B2C-segmentet
Vi har et hav af apps målrettet B2C-segmentet i drift. Til sammen nærmer disse apps sig 1.000.000 downloads.
Vi har bl.a. designet og udviklet hele Michelle Kristensens app MK Universet, som giver (for)brugerne en stribe effektive værktøjer til at opnå en sundere livsstil og et bedre liv. Og vi har stået for hele app platformen bag Useeum, hvor mere end 100 museer i dag formidler deres indhold til forbrugerne landet over. Derudover har vi givet akvarister i hele verden et inspirerende app værktøj med Tropica-appen.
Kontakt osAlways on og krav om connectivity
Vi lever i en tid, hvor en stor del af forbrugerne er “always on”. De er simpelthen konstant online på deres smartphones og tablets. Dette stiller store krav til de apps, der bliver downloadet. Særligt kravet om øget “connectivity”, er blevet en væsentlig faktor.
Ofte bruges vidt forskellige apps i én og samme brugssituation. Det sker eksempelvis når en app benytter Facebook, Instagram eller Google til at oprette en bruger. Eller når et køb i en app gennemføres med Mobile Pay, hvorfor man midlertidigt sendes derover (app switch), for derefter at vende tilbage til den oprindelige app.
Mobile Pay i appsSkal vi udvikle din app til B2C-segmentet?
Går I derfor med tanker om at udvikle nye digitale platforme målrettet forbrugere, så tøv ikke med at kontakte os. Vores erfaring er bred, og vi ved hvad der fungerer godt.